Nemoc se nevyhýbá ani učitelům...

08.12.2014 10:12

aneb skolily mne bacily :-(. Hrdinně jsem s nimi bojovala celý minulý týden, přes víkend poctivě ležela, ale holt ty potvůrky byly silnější...

Tento týden se tedy u liščat budou střídat kolegové. Jsem s nimi v kontaktu, takže bychom neměli být s učivem pozadu. 

Pan zástupce Vávra rozdal dnes dětem lístečky ohledně prodávání na  jarmarku - děti, které tento lísteček donesou zítra vámi podepsaný, si přivede z  družiny a dohlédne na ně při prodávání ve škole, vy si je pak můžete kdykoli mezi 15.30 - 17.30 hod. u něho vyzvednout. Děti byly hodně natěšené, tak jsem ráda, že vinou mé nemoci o jarmark nepřijdou :-)

Pokud budete během tohoto týdne něco potřebovat, napište mi e-mail, případně v neodkladných záležitostech se obraťte na pana zástupce. 

Přeji vám hezký druhý adventní týden. VK